ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

اینجا از دغدغه های روزانه ام می نویسم، به طبع بیشترشان خانمانه است تا عمومی، اما هیچ منعی برای ورود آقایان نمی بینم، غیر از اینکه هنگام کامنت گذاشتن رعایت حدود را داشته باشند...

>

رویای به حقیقت پیوسته...

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

از دیشب که عکس آپلود شده ی برف امسال رو تو اینستاگرام دیدم و مثل برق پریدم تا شاهد این رویای به حقیقت پیوسته بشم تا همین الان تو دلم عروسی برپاست. مثل روزایی که برف میومد و نباید میرفتیم مدرسه و کلی لباس میپوشیدم و هر چقدر دلمون میخواست برف بازی میکردیم و بعدشم یه چیز داغ میخوردیم و با داداش ها سه تایی جلوی بخاری میخوابیدیم از ته دل خوشحالم و به خودم میگم با این همه بی تفاوتی هنوز هم چیزایی هست که خوشحالم کنه و من از رکود بزرگسالی در بیاره. نعمت های خدا همیشه هستند تا مارو به حال خودمون نذارند. هر کدوم پیام آور یک رسالتن کاش چشم بینایی باشه برای دیدن و درک کردن...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
ناردخت

نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
 من هم عاشق برفم. واسه ماها هم دعا کنید. چشم مون به آسمون خشک شد.
برای یکی از هم وبلاگی ها دارم تبلیغ می کنم

fanooss.blog.ir


لطفا "فانوس بلاگ" را دنبال کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی