ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

اینجا از دغدغه های روزانه ام می نویسم، به طبع بیشترشان خانمانه است تا عمومی، اما هیچ منعی برای ورود آقایان نمی بینم، غیر از اینکه هنگام کامنت گذاشتن رعایت حدود را داشته باشند...

>

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

همیشه شنیده بودم بدترین نوع شرمندگی، شرمنده شدن پدر و مادر در مقابل فرزندانشان است، توی ذهن من هم شرمنده شدن فقط بابت نبود مادیات به اندازه ی کافی بود. اما بعد از آن شب عروسی در نیمه ی شعبان، هی شرمم میگیرد توی چشم های ندیده ی پسرم نگاه کنم و هی عذر می خواهم از او که نیامده پایش را به چنین مجالسی باز کردم. خوبی اش البته این است که یک تصمیم اساسی گرفته ام و دیگر هرچقدر با شخص مورد نظر تعارف و رو دربایسی داشته باشم نمی گذارم مرا مجبور کند رفتاری مغیار با اعتقاداتم انجام دهم...



پ.ن: کمی بیشتر از فاجعه است که توی یک مجلس عروسی فقط تو باشی که حجاب داشته باشی و فقط همسر تو باشد که دلش نخواهد پایش را توی مجلس مختلط آن هم از نوع لس آنجلسی اش بگذارد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
ناردخت

نظرات  (۶)

۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۵ صحبتِ جانانه
خدا به داد برسد
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۲ واقعیت سوسک زده
مادر ...
پاسخ:
:))
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۰ زائر بارانی
احسنت به شما مادری...
یاد عروسی چند وقت پیش افتادم ، لیله الرغائب بود و خاله داماد خودش را با مفاتیح سرگرم کرده بود و دختر 10 ساله اش را با خود به عروسی نیاورده بود.. میگفت دربرابر دخترم مسئولم... و چه شیرین است این احساس مسئولیت.
من هم به این مصیبت یک بار دچار شدم و چه درد آور بود. بلکه زجر آور.
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
چههههههههه قدر سخته خداییش.
یک شب رفته بودیم عروسی امّا از بس گریه کردم سرم داشت می ترکید. خیلی وحشتناکه زندگی هایی که شروع شون این طور هست بعداً چه جوری میشه؟؟
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے
مادر :)

توی مهمانی های این چنین خانم های باردار و اون هایی که دختر بچه ها و پسر بچه های کوچک شون رو میارن وقتی می بینم بدنم به لرزه میافته. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی