ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

اینجا از دغدغه های روزانه ام می نویسم، به طبع بیشترشان خانمانه است تا عمومی، اما هیچ منعی برای ورود آقایان نمی بینم، غیر از اینکه هنگام کامنت گذاشتن رعایت حدود را داشته باشند...

>

چرا این فیلد نمی تواند خالی باشد!؟

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ
توی مشتم همه ی آنچه لازم است تا به اهدافم برسم را دارم، اما دیگر میلی برای رسیدن به آنها ندارم.





پی نوشت: رشت همان روز چهارشنبه فیلم محمد را اکران کرد، با کلی حس خوب آخرین سانس که به نظرم بهترین سانس بود را انتخاب کردم، توی بارانی که حسابی خیست می کرد خودم را به سینما رساندم و با کلی حس لگد مال شده بیرون آمدم. به خودم قول دادم دوباره و صدباره همان فیلم محمد رسول الله را ببینم نه این را.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
ناردخت

نظرات  (۷)

۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۴ صحبتِ جانانه
چطور فیلمی شده بود؟
میشه بیشتر راجع بهش بگید؟
پاسخ:
خوب من اول اصلا نمیدانستم که این فیلم فقط قرار است کودکی و نوجوانی پیامبر را روایت کند و هی منتظر بودم که کودکی تمام شود و برسد به بزرگسالی... فیلم انگار که داستانی ندارد.. یا مثلا انگار یک سریال را کرده باشند فیلم سینمایی ... چقدر پلان ها ممکن است بی ربط باشد؟ توی این فیلم هم همانطور بود... انگاری چند رولیت را با بی حوصلگی ردیف کرده باشند پشت هم... بعد نمیدانم چرا برداشته اند یک صدای دخترانه گذاشته اند روی محمد ... آن وسط یک ساموئلی هم هست که از اول دنبال محمد است تا اورا بکشد اما در سکانس های آخر طی یک اقدام نه چندان متحول کننده، متحول می شود می شود حامی محمد... اینکه تا چه اندازه اینهایی که گفتم درست است و یا نه مهم نیست مهم در باور پذیر بودن آن است؛ اما کارگردان به دم دست ترین شکل ممکن آنها را روایت کرده... مثلا امین بودن، یا صحنه ای زنده به گور کردن دختران یا خوردن تعهد نامه ی تحریم مسلمانان توسط موریانه ها که اگر من کارگردان بودم خیلی خیلی بشتر رویش مانور میدادم.... یا مثلا همه ی مان با آهنگ و لحظه های شور انگیز فیلم محمد رسول الله بارها قلبمان تپیده اما این فیلم هیچ کدام اینها را ندارد...
و به همین ترتیب... 
الان نقد فراستی را خواندم... دقیقا همان چیزی که حین دیدن فیلم توی ذهنم بود را گفته
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۸ صحبتِ جانانه
با سلام وب مشترک ما و دوستان به روز شد
تشریف بیاورید

مخصوصا خانوما منتظرتونیم:)


http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/06/08
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۲ واقعیت سوسک زده
ای بابا ...

پاسخ:
بعله...
عجب!
هنوز این را ندیده ام...
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۸ خانم الفــــ
:/
موندم چطوری از تولید ملی حمایت کنیم :)
پاسخ:
واقعا همینطوره:-|
موفق باشید
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۴ پلڪــــ شیشـہ اے
ولی به نظرم اون قدرها هم بد نبود. امّا خیلی قوی تر از این ها می تونست باشه. :)


پاسخ:
چیزی که دیدم حقیقتش فیلم نبود... چنتا کلیپ بود.... حین تماشا منم چندین بار اشک از چشمام اومد... اما به نظرم اینا به خاطر حس خوبی بود که به پیامبر داریم.. فیلم اونقدر که بزرگش میکنن بزرگ نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی