ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

اینجا از دغدغه های روزانه ام می نویسم، به طبع بیشترشان خانمانه است تا عمومی، اما هیچ منعی برای ورود آقایان نمی بینم، غیر از اینکه هنگام کامنت گذاشتن رعایت حدود را داشته باشند...

>

سام میسینگ نوتیفکیشن!

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ق.ظ
کاش ما آدم ها هم شبیه ویندوز و یا هر نرم افزار مشابه ای بودیم، کاری که ازمان خواسته شده را توانستیم انجام می دهیم نتوانستیم کوتاه و مختصر می گفتیم از عهده ی من بر نمی آید، دلایلش را هم در مور اینفور برایشان می آوردیم که بدانند کجای کار لنگ می زند.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
ناردخت

نظرات  (۲)

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۱ واقعیت سوسک زده
من می گویم !
پاسخ:
آفرین به شما، من نمی گفتم اما دارم تلاش می کنم بگم
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۳ پلڪــــ شیشـہ اے
ما با خودمون تعارف داریم حتّی 
امّا اون سیستم نه 
پاسخ:
اوهوم، حتی با خودمون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی