ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

اینجا از دغدغه های روزانه ام می نویسم، به طبع بیشترشان خانمانه است تا عمومی، اما هیچ منعی برای ورود آقایان نمی بینم، غیر از اینکه هنگام کامنت گذاشتن رعایت حدود را داشته باشند...

>

کمی با اخلاق باشیم

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

دانشجوی سال آخر مشاوره است، از همان ها که می خواهد تمام رفتار تو را آنالیز کند و یک جورهایی هم خودش را دانای کل می داند. توی مهمانی نشسته ایم که یک برگه سفید می گذارد جلوی دختر بچه ی 4 ، 5 ساله و می گویید برایم نقاشی بکش، خودت را ، خانواده ات را. همه ی ما می دانیم که توی نقاشی بچه ها رمز و رموز هایی است از زندگی خانوادگی شان، با اینکه برای بچه خوشایند نیست اما چون همبازی دیگری توی آن جمع ندارد دست به قلم می شود. با توجه به رفتاری که از او انتظار دارم تذکر نمی دهم قبل از اینکه وارد حریم خانوادگی شان شوی باید اجازه اش را داشته باشی، نمی دانم چرا توی درس هایشان یادشان می رود اخلاق را هم یادشان دهند، یادشان دهند برای مطالعه روی خانواده ای باید از آن ها اجازه گرفته باشی، همان جا به خودم گوشزد می کنم یکی از نباید هایی که باید به فرزندم یاد دهم همین است، نباید دفتر نقاشی ات را به کسی هر قدر هم نزدیک نشان دهی، نباید به سوال های بی ربطشان جواب دهی،...

 

 

کاش به جای سیلی از افرادِ با تحصیلات بالای بی سواد، افرادی با تحصیلات پایین تر و سواد بالاتر داشتیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۲
ناردخت

نظرات  (۵)

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۳۳ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
آه...
چه زجری داره مصاحبت با این طیف افرادِ مدعیِ بی اخلاق

روح را صحبتِ ناجنس عذابیست الیم...
پاسخ:
درد کشیده اید ها:)
یادم به یادآوری شما باشد و دفتر نقاشی وروجک ها را قایم کنم :)
پاسخ:
ای جااان:)
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
نکته خوبی رو متذکر شدید ...
پاسخ:
:)
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۷ کمی بودن ...
یادم باشه به بچم بگم!
و..ای...کاش...
پاسخ:
ای کاش با هر مطلبی که یاد میگیریم، درک مون زیاد بشه
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۶ واقعیت سوسک زده
حالا شاید فقط می خواسته بچه را سرگرم کند
پاسخ:

نه، ناراحتی من هم بابت همین بود...

بارها شده خودمون هم کاغذ دادیم دسته یه بچه برای سرگرمی و شاید یه جوری ساکت کردن بچه..

اما ایشون گفتن که باید نقاشی یه بچه رو به استادشون نشون بده و تحلیل کنه...

چون با این قصد اینکارو کرد من ناراحت شدم و با خودم فکر کردم ما دقیقا از قصد و نیت افراد مطلع نیستیم .. پس بهتره خودمون حریممون رو حفظ کنیم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی