ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

اینجا از دغدغه های روزانه ام می نویسم، به طبع بیشترشان خانمانه است تا عمومی، اما هیچ منعی برای ورود آقایان نمی بینم، غیر از اینکه هنگام کامنت گذاشتن رعایت حدود را داشته باشند...

>

شور ِشیرین

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ب.ظ

غذایی داریم توی شهرمان که برای درست کردنش لازم است گوشت چرخ شده و چند نوع ادویه و سبزی را با هم مخلوط کنیم و با دست ورز دهیم تا خوب مواد به خورد هم برود و ترکیب منسجمی شود، حین کار یادم می رود نمک به مواد اضافه کرده ام یا نه،  کمی مردد می شوم، نه تحمل غذای شور را دارم نه اینکه می توانم خودم را مجاب کنم کمی از مواد خام بچشم، یکهو چشمم به دستانم می افتد، راه دیگری پیدا کرده ام ، اگر زخم دستانم سوخت یعنی نمک دارد،..

خوشحال شروع می کنم به ورز دادن، دستانم نمی سوزد، دست کش های یک بار مصرف را دستم می کنم، نمک را اضافه می کنم و کارم را ادامه می دهم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
ناردخت

نظرات  (۳)

خلاقیت بانوانه:)
منم از چشیدن غذا متنفرم.
پاسخ:
خیلی چندشه... مخصوصا این مواد اولیه خااام:(((
شور ِ شیرین منما، تا نکنی فرهادش!
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۳۴ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
آشپزی را عشق است:)
پاسخ:
آشپزی را دوست نداشتم، برای او غذا درست کردن و تایید خوشمزه بودن غذا ها از سمت او را اما عشق است:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی