ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

اینجا از دغدغه های روزانه ام می نویسم، به طبع بیشترشان خانمانه است تا عمومی، اما هیچ منعی برای ورود آقایان نمی بینم، غیر از اینکه هنگام کامنت گذاشتن رعایت حدود را داشته باشند...

>


عکس ضریح آقا را گذاشته بود و من دلم شکسته بود، گله کرده بودم که فقط دل مان را می شکنید، خیلی وقت است که نرفته ام.. برایم خواسته بود که زود ِ زود قسمتم بشود و شد!


پ.ن: الهی که دلتان بشکند، الهی که زود ِ زود روزی تان بشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۸
ناردخت

نظرات  (۱۱)

۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۹ واقعیت سوسک زده
در پناه خداوند , دست پر برگردید ان شاء الله ...
سلام
خیلی خیلی خوش به حالت

التماس دعا خانوم :)
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۴ کمی بودن ...
حرص نخوریدومعتدل باشید آنچه قسمت شماباشد به شماخواهدرسید...

حضرت محمدصلی الله علیه وآله وسلم

سلام ازروزهایی که اونجایید نهایت استفاده روببرید

التماس دعا
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام :)

به خاطر دل زلال و شکسته خودتون بوده. آقا خیلی مهربون اند 
اگربدونید چه قدر ذوق تون رو کردم ... 
اون روز کلی خود خوری کردم که باعث دلشکستگی شده ام ...
به سلامتی و دل خوش ... ان شاءالله سفر با معرفتی داشته باشید
بانو جان التماس دعای بسیار دارم ازتون خیلی زیاد 

:))
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۳ کمی بودن ...
هرکه احسانی به شماکرد
تلافی کنید
گرنداشتید
دعاکنید
به قدری که بدانیدجبران شده
پیامبرصلی الله علیه واله وسلم

پاسخ:
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

از این دل شکستگی های خوووووووب ناردخت...

برای من هم بخواه !

پاسخ:
خواستم بانو جان، انشالله...
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۷ کمی بودن ...
آیاکسی که حادثه ای بدبرای اواتفاق می افتد نمیداند

که کسی جزمن نمی تواند آن مشکل رابرطرف کند مگربااجازه من؟!

حدیث قدسی
پاسخ:
ممنون از تو دوست من
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۲ کمی بودن ...
دعابین اذان واقامه ردنمی شود
پیامبرصلی الله علیه واله
پاسخ:
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
زیلرتتون قبول
پاسخ:
مرسی تو جانم، انشالله به زودی زود نصیب شما بشه.. البته انشالله زیارت بردارشان هم نصیب ما شود:)
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
زیارت قبول بانو :)
پاسخ:
ممنون دوست من، انشالله به زودی روزی شما بشه...
سلام
الهی که خیلی زوددلمون بشکنه
عکس هم خیلی خوشگله
پاسخ:
الهی...
گوشه گوشه ی صحن و سرا آقا دلنشینه... من خودم عاشق مسجد گوهرشادم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی