ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

به شکوه آنچه بازیچه نیست بیندیش.

ناردخت

اینجا از دغدغه های روزانه ام می نویسم، به طبع بیشترشان خانمانه است تا عمومی، اما هیچ منعی برای ورود آقایان نمی بینم، غیر از اینکه هنگام کامنت گذاشتن رعایت حدود را داشته باشند...

>

خواب نامه

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۹ ق.ظ

فکرهاى عزیز،

هجوم یکباره شما در زمان خواب , موجب عذاب من میشود, لذا خواهشمند است در گروه هاى منظم شش تایی در ساعات مختلف شبانه روز به مغز محترم من مراجعه کنید, بدیهى است  در این صورت فرصت کافى براى پرداختن به هر کدامتان را خواهم داشت.




باتشکر ناردخت





* لازم به ذکره که طی مذاکراتی که داشتیم فکر ها قبول کردن دیگه قبل از خواب مزاحم من نشن و البته این اجازه رو از من گرفتن که گاهی وارد خواب هام بشن و من رو در جریان بگذارن، نتیجه این شد که فردای مذاکرات خواب من از 6 ساعت به 9 ساعت، روز دوم به 11 ساعت و روز سوم یه 13 ساعت به درازا کشید که من این توافق رو به هم زدم و اعلام کردم که راضی به شرایط قبل هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۰
ناردخت

نظرات  (۱۴)

۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۳:۱۵ بهار (خونه ی دل )
سلام
دیدی نمیزارن کپه مرگتو ( البته دور از جون شما ) بزاری که صبح مث بچه آدم بلند بشی
پاسخ:
الان مشکلشون واقعا چیه؟
باید یه سری نشست برد برد باهاشون بذارم ببینم میشه به توافق برسیم یا نه
:))))))
خب اگه موقع خواب نیان که نمیشه. توی روز بازگوشن تا می خوای بگیریشون و بهشون فکر کنی زودی در می رن!
پاسخ:
والا، اصلا معلوم نیست کجا خودشون رو قایم می کنن که یهو.... استغفرالله!
نشست برد - برد رو موافقم!
پاسخ:
الان به مرحله نگارش متن رسیدیم:)
۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۰:۴۷ محمد مهدی
با این‌که پست قبلی‌تو دوس نداشتم، ولی خب این بد نبود!
پاسخ:
من این موفقیت رو به خودم و همه ی بد خواب شده ها تبریک میگم، این موفقیت رو در ابتدا مدیون خداوند هستم که همیشه همراهم بودند، پدر و مادرم که همیشه یار و مشوقم بودند و تمام کسانی که با پیام های محبت آمیزشون من رو همیشه به ادامه مسیر دلگرم می کردند.


+ نظر همه در مورد اتفاقی که پست قبل در رابطه اش نوشته شد، محترمه.. و بلاخره یه روزی متوجه میشم یکی از دو گروه ( گروه موافق توافق و گروه مخالف) اشتباه کرده و امیدوارم اون روز ما متوجه اشتباه خودمون بشیم ...
به اینجا یک سری بزنید. http://arpiran.blogfa.com/
پاسخ:
بله, بله, جدیدا با وبلاگ ایشون آشنا شدم, و چقدر هم خوب مینویسند..
من 2 ماهه خوابام بعد بیدار شدن یادم نمیاد...تنها چند صحنه!
من خواب هام رو هرچند بد هم دوست دارم
دوست دارم برگردن بهم!
پاسخ:
برمی گردن بانو
فعلا کوچ کردن به سرزمین خواب ها
فصل کوچشون تموم شه بر می گردن
احترام خاصی برای اهالی سایت بیان قائلم. مرسی که سر زدین
پاسخ:
ممنون از حضورتون، از آشنایی با شما و نوشته ها تون خیلی خوشحال شدم
۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۵ بهار (خونه ی دل )
چه دنیای ساکتی. . . .!
دیگر صدای تپش قلبها غوغا نمی کند . .. 
بی گمان همه شکسته اند . . .
۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۵ بهار (خونه ی دل )
مرسی که همیشه قدم به خونه ی دلم میزاری
پاسخ:
یکی از وبلاگ های خوبی که همیشه حس خوب به من میده خوندنش وبلاگ تو اِ...

سلام بر ناردخت گل!
صرفا جهت احوال پرسی.
پاسخ:
مرسی عزیز دلم. خوبم و کمی وقت کم دارم:)

موهای این دختره که عکس پروفایله منو یادم خودم میندازه....D:

پاسخ:
ای جانمممممم
من که عاشق اینم موهام اینجوری باشه اما لخته و نمیشه...:(
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۱ بهار (خونه ی دل )
گردش سال فقط ۱ شب یلدا دارد من بدون تو هزاران شب یلدا دارم
یلداتون خوش
پاسخ:
یلدا شبیه که بی یار بگذره .. :)
زمستونت مبارک بهار بانو
دقیقا این مشکل منم هست
پاسخ:
مثل من باهاشون نشست بذار مطمئن باش باهم به توافق می رسید

مذاکرات برد-برد بوده پس؟!!!!

پاسخ:
در ابتدا که به نظر برد برد می اومد،
اما با گذشت زمان دیدم تبدیل به برد - باخت داره میشه زدم زیر همه چیز!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی